i dziś znowu w turbokamerze głównym bohaterem 1.4tsi - awaria napinacza łancucha rozrządu po 30 kkm,szkoda,że nie powiedzieli jaka moc silniczka.mam nadzieje że nie bede miał niespodzianek :evil:
Zamontowałem końcówkę ozdobną tłumnika od RS. Ori przeznaczona do silników BKD.
Wg instrukcji odstęp od starego spawu do miejsca przyspawania nowej końcówki ma wynosić 23mm (dla lewej rurki patrząc od tyłu) i 46mm.
Ja zostawiłem jeszcze mniej czyli 18mm i 41mm i mam wrażenie , że końcówka wystaje za bardzo.
Proszę zmierzcie jaka jest odległość u was.
Zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu.
jeszcze jedna fotka. U kolegi Maru wyraźnie widać, że lewa rurka wciśnięta jest maksymalnie do końca.
Więc chyba lipna ta instrukcja alebo chcieli, żeby było bardziej lansowo :evil:
Maru podoba mi się właśnie tak jak jest u Ciebie.
Według intrukcji to wychodzi jakiś agrotuning.
Tak to wygląda u Yarka
Wydaje mi się, że też cofneli w stosunku do instrukcji.
Chyba jednak podjadę na korektę tego montażu. Chciałbym tylko wiedzieć jakie odległości zachować. Dlatego będę wdzięczny za zmierzenie.
U mnie też trochę za bardzo wystaje - na pierwszy rzut oka.
Ale chyba tak właśnie ma być zgodnie z instrukcją załączoną do końcówki.
Po wyjechaniu z ASO miałem wrażenie, że trochę wioską zajeżdża ale to jest konkretnie przyspawane to stwierdziłem, że już nic kombinować nie będę i w sumie to się przyzwyczaiłem.
I tak jest 1000x lepiej niż z normalnymi "rurami".
[ Dodano: Czw 17 Cze, 10 10:50 ]
U mnie też trochę za bardzo wystaje - na pierwszy rzut oka.
Ale chyba tak właśnie ma być zgodnie z instrukcją załączoną do końcówki.
Po wyjechaniu z ASO miałem wrażenie, że trochę wioską zajeżdża ale to jest konkretnie przyspawane to stwierdziłem, że już nic kombinować nie będę i w sumie to się przyzwyczaiłem.
I tak jest 1000x lepiej niż z normalnymi "rurami".
Chmmm, szkoda, że nie przeczytałem tego wątku wcześniej. Mi przyspawali tak jak jest w instrukcji (końcówka dedykowana do 1.4 TSI) i zdecydowanie za bardzo wystają te końcówki :-(
Jadę na poprawkę. Jakieś 1,5 cm bardziej trzeba to wcisnąć.
Jeszcze zauważyłem, że istotna jest różnica jaką zostawiamy pomiędzy dwoma rurkami. instrukcja przewiduje różnicę 23mm. Ale myślę, że 1,5 cm mogłoby wyglądać lepiej.
O kurcze, faktycznie za bardzo chyba wystają. Może zamiast instrukcji lepiej kierować się zdrowym rozsądkiem i być przy montażu, zdecydować wtedy na jaką odległość mają ustawiać...
O kurcze, faktycznie za bardzo chyba wystają. Może zamiast instrukcji lepiej kierować się zdrowym rozsądkiem i być przy montażu, zdecydować wtedy na jaką odległość mają ustawiać...
Ja byłem przy montażu, ale samochód podniesiony i ciężko ocenić patrząc z dołu.
Napewno zrobię korektę. Tylko nie wiem jaką odległość zostawić ?
aldam, u mnie wygląda to prawie 100% tak samo jak u ciebie. Montowałem w ASO i pan stwierdził że tak powinno być fabrycznie. No może mam ciutek mniej niż u ciebie. Na początku wydawało mi się że za bardzo wystaje ale teraz uważam że jest ok
Zamieszczone przez hotrain
O kurcze, faktycznie za bardzo chyba wystają. Może zamiast instrukcji lepiej kierować się zdrowym rozsądkiem i być przy montażu, zdecydować wtedy na jaką odległość mają ustawiać...
Pan w ASO nie kierował się żadną instrukcją.... podleciał w salonie do autka z końcówkami i zmierzył miarką
K_R_I_S, mam takie http://new.ulter.com.pl/offer/endings/single/56
Nic im nie brakuje do seryjnych a są inne, nie takie jak seryjne :szeroki_usmiech kross12, czemu niby lepiej ORI? :wink: Bo każdy tak ma?
K_R_I_S, mam takie http://new.ulter.com.pl/offer/endings/single/56
Nic im nie brakuje do seryjnych a są inne, nie takie jak seryjne :szeroki_usmiech kross12, czemu niby lepiej ORI? :wink: Bo każdy tak ma?
Bo ładniej wyglądają, bez wioski, bardziej eleganckie.
Te, które podlinkowałeś: http://new.ulter.com.pl/offer/endings/single/56
...ta perforacja od środka i wygrawerowany napis wg mnie wyglądają kiepsko. Końcówki nie mają być dyskretne, ale co za dużo... Ori są klasyczne, kawał rury po prostu ucięty pod odpowiednim kątem, a każdy dodatek to już takie... napinanie się na +20KM
U mnie też instrukcja kłamała i żebym zainstalował tak jak mówiła to musiałbym powiesić na końcówkach jakąś czerwoną szmatkę, żeby mi ktoś nie uszkodził pięknego chromu :P
K_R_I_S, lepiej zapodaj ORI, zastosuj się tylko do porad kolegów
Ori są jak najbardziej OK. Tyle, że trzeba je spawać. A nie chce póki co ciąć i przerabiać fabrycznie nowego tłumika. Nawet jakby miało zrobić to ASO Skody. Ulter jest przykręcany.
To ma tylko lepiej wyglądać niż 2 fabryczne rurki po 70mm. :wink:
http://www.profi-it.pl
Tanie laptopy, komputery i serwery poleasingowe, strony www, antywirusy, zdalne wsparcie informatyczne 24h...
Komentarz